پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120030
خانزاده: کي‌روش برگ برنده تيم ملي است
تاریخ انتشار : 1393/10/10 09:50:16
نمایش : 1227
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس سرمربي پرتغالي تيم ملي را برگ برنده اين تيم در جام ملت‌هاي آسيا مي‌داند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا خانزاده در مورد شرايط اين روزهاي پرسپوليس گفت: پس از آغاز دور جديد تمرينات روزهاي سنگيني را پشت سر مي‌گذاريم. فعلاً که تمرينات بدنسازي در دستور کار قرار دارد.

وي ادامه داد: اميدوارم با حضور بازيکنان جديد در پرسپوليس شرايط تيم کمي بهتر شود. چند بازيکن خارجي مي‌توانند به پرسپوليس کمک کنند البته به شرطي که خوب باشند و بتوانند از نظر فني به تيم کمک کنند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در مورد عدم حضورش در فهرست نهايي تيم ملي براي حضور در جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ آسيا، اظهار داشت: طبيعي است از اينکه در جام ملت‌ها حضور ندارم ناراحت باشم اما هر ۲۳ بازيکني که با تيم ملي به استراليا رفتند لياقت اين را داشتند که به اردوي نهايي اين تيم دعوت شوند.

خانزاده تصريح کرد: کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي حق دارد هر بازيکني را به جام ملت‌هاي آسيا ببرد. او روي تک‌تک بازيکنان برنامه‌ريزي دارد و مي‌داند که بايد چه کار کند. دعا مي‌کنم تيم ملي در جام ملت‌ها موفق شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تيم ملي مي‌تواند در جام ملت‌ها موفق شود و به فينال برسد، خاطرنشان کرد: توکل به خدا اما ما از لحاظ امکانات و نحوه آماده‌سازي از همه تيم‌هاي حاضر در جام‌ ملت‌ها عقب‌تر هستيم. تنها برگ برنده ما در جام ملت‌ها کارلوس کي‌روش است.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان اينکه هنوز نتوانسته طلب فصل پيش خود را از مسئولان اين باشگاه بگيرد، در مورد جدايي رضا حقيقي از پرسپوليس گفت: حقيقي يکي از بهترين هافبک‌هاي ايران است که مي‌توانست در اين برهه از زمان به تيم کمک کند. اميدوارم روزي حقيقي با قدرت به تيم محبوبش برگردد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html